ЕКСПЕРТИЗА 3


НАЙ-ЦЕННАТА ПЕРСПЕКТИВА ЗА БИЗНЕСА Е ТАЗИ, КОЯТО ОЩЕ Я НЯМА.


В НОВАТА ДИГИТАЛНА ЕРА НА БИЗНЕСА СЛЕД COVID 19
Време е за революционна промяна в начина, по който се прилагат и използват новите ключови иновационни технологии за развитие на бизнеса в България.


АКО НЕ СЕ АДАПТИРА, ЩЕ ИЗОСТАНЕ…

Когато темповете на конкурентната промяна се ускоряват поради нарастващата Пандемия от COVID 19, развитието на бизнеса от тук нататък се превръща в стратегическа необходимост.
Българският бизнес трябва да бъде по-пъргав от всякога за участие в нови възможности за растеж по време и след ПАНДЕМИЯТА ОТ COVID 19.
ЛИДЕРИТЕ ДА АДАПТИРАТ НАВРЕМЕ СТРАТЕГИИТЕ НА БИЗНЕСА, ЗА ДА ИЗБЕГНАТ РИСКА ОТ ИЗОСТАВАНЕ НА ПАЗАРА.


СЕМПЛОТАТА В БИЗНЕСА

ЗАДРЪЖТЕ СЕМПЛОТАТА В БИЗНЕСА, НО НЕ ЗА ДЪЛГО…

⌚ ВРЕМЕ ЗА ЧЕТЕНЕ 2 МИНУТА

Фирмите в България да не задържат семплотата твърде за дълго в бизнеса, а да се опитат да ИНОВИРАТ и запознаят по нов начин следващите поколения с техните продукти, защото новите поколения въобще няма да се интересуват коя е била любимата майонеза на родителите, бабите и дядовците им. Ако НЕ СЕ ИНОВИРА, за да се ПРЕДСТАВИ НА МЛАДИТЕ и ПОДРАСТВАЩИ ПОКОЛЕНИЯ ПРОДУКТА И МАРКАТА ПО НОВ НАЧИН, те ще подминат рафта в супермакета и, повлияни от все по налагащата се обща тенденция за така наречения “ограничен на калории” стил на живот или просто повлияни от модернизма на НОВИЯ СВЕТОВЕН РЕД, с лека ръка ще посегнат към майонезата на HEINZ, която според тях щом е чужда е и новаторска и здравословна.
ЗАДРЪЖТЕ СЕМПЛОТАТА В БИЗНЕСА И Я ПРЕДСТАВЕТЕ ПО НОВ, МНОГО ПО-ИНТЕРЕСЕН И ИНОВАТИВЕН НАЧИН НА СЛЕДВАЩОТО ДИГИТАЛНО ПОКОЛЕНИЕ!
“…един добър пример за това е опитът на българска фирма, която неистово има желанието да възобнови бившата марка велосипеди “БАЛКАН”.

Прекалено водени от семплотата и надявайки се на НОСТАЛГИЯТА като маркетингов подход, мениджърите наивно са забравили факта, че още поколенията на 80-те вече бяха влюбени “до уши” в марката велосипеди BMX, която им бе небрежно подхвърлена от един единствен детски филм, наречен “ИЗВЪНЗЕМНОТО”.
Свободомислещите егоцентрични, независими от монопола, твърде дигитализирани нови поколения в България въобще няма да им “ПУКА” кои са били любимите стоки и продукти на техните предшественици.” – Николай Славков


ФОКУСИРАНЕ


Прекаленото фокусиране върху бизнеса може да попречи на Лидерите да видят цялостната картина на сектора, в който оперират и случващите се непредвидени промени в него.

Когато на хоризонта се появят трудности за фирмата, Лидерите (Собствениците и Акционерите) трябва да са сигурни, че виждат цялостната картина на техния бизнес заедно с всички сериозно влияещи световни, геополитически и икономически фактори, променящи цели индустрии и икономики не само на национално, но и на интерконтинентално ниво.

Ако се заговори по-отрано затова накъде се е насочил бизнесът, реално се анализира цялостната финансовата картина, добре се обмислят бъдещите стратегии и очакваните позиции на пазара или се предвидят евентуални бързи изходни планове за Собствениците / Акционерите, бъдещето на техния бизнес ще бъде много по-изчистено и ясно.


ВПЕЧАТЛЯВАЩ, СИЛНО ЗАИНТРИГУВАЩ ЕФИКАСЕН, СИСТЕМАТИЗИРАН, ДИСЦИПЛИНИРАН ​И ВИСОКО ПЕЧЕЛИВШ!

Всеки бизнес, финансиран от кредитни институции изглежда почти по един и същи начин в очите на банкови служители, счетоводители, оценители, одитори, лизингодатели, обезпечители и др.

⌚ ВРЕМЕ ЗА ЧЕТЕНЕ 2 МИНУТИ

Така прогресът, развитието и растежът на бизнеса е “респектиращо” предвиден, а бъдещето на бизнеса е почти предопределено – СПОРЕД СТАТИСТИКАТА.
Но в случай, че на пазара и в сектора се появи пробив, аномалии или просто бъдещите прогнози за отрасъла от външни непредвидими обстоятелства драстично се променят или привидно се занижат от световните финансови наблюдатели, Лидерите на бизнеса трябва да са винаги готови да поемат всяко едно непредвидимо предизвикателство.
Твърде зависими от колебанията на световната икономика, българските Лидери трябва добре да знаят как бързо да излязат от неизгодната финансова зависимост и положение, в което сами са се поставили. ВЪЗМОЖНОСТТА Е ЕДНА: Нови Партньори / Инвеститори и техните свежи капитали.

За да изглежда примамлив в очите на който и да е Инвеститор или бъдещ Партньор от България или от Чужбина, бизнесът трябва задължително да свали “еднотипната униформа”, в която в момента е облечен и да придобие нова съвършено различна визия, разкрие и покаже на всички:
КОЯ Е ГЛАВНАТА ПРИЧИНА НЯКОЙ ДА ИСКА ДА ИМА СЕРИОЗНОТО ЖЕЛАНИЕ ДА ИНВЕСТИРА В НЕГО? Това се отнася не само за самия бизнес, а и за самите Лидери / Собственици. Много от прогреса не само в бизнеса, а и в живота зависи от репутацията и безупречното първо завладяващо впечатление.

Ето затова Вашият бизнес и първото впечатление от него пред Инвеститори, Нови Партньори, Нови Клиенти и за пред цялата бизнес общественост, трябва да бъде БЕЗУПРЕЧНО и ПОКОРЯВАЩО ПРЕДСТАВЕН още в стартиращите 10 секунди.
ЛИДЕРИТЕ ВИНАГИ ТРЯБВА ДА ЗНАЯТ КАК ИЗГЛЕЖДА БИЗНЕСЪТ ИМ ПРЕЗ ОЧИТЕ НА ИНВЕСТИТОРИТЕ: ВПЕЧАТЛЯВАЩ, СИЛНО ЗАИНТРИГУВАЩ, ЕФИКАСЕН, СИСТЕМАТИЗИРАН, ДИСЦИПЛИНИРАН И ВИСОКО ПЕЧЕЛИВШ!


Приложимият избор за собствениците и лидерите между това БИЗНЕСЪТ ДА ОСТАНЕ В ЗАСТОЙ или ДА СЕ ВЪРНЕ НАЗАД, ще бъде само един: ДА ПРОДЪЛЖИ НАПРЕД!


НОВИ ПАРТНЬОРИ И ИНВЕСТИТОРИ – дилемна мисъл, която поне веднъж е преминала през ума нa всеки един  човек, управляващ бизнес.


ДА СЕ СРЕЖАТ ЗАВИНАГИ СТАРИТЕ НЕПРОДУКТИВНИ ВРЪЗКИ В БИЗНЕСА

Собствениците, Управителите и Мениджърите на фирми да срежат веднъж завинаги Старите Непродуктивни Връзки и да поемат нови възможности за откриване истинския потенциал на техния бизнес и ОТВОРЯТ ВРАТИ ЗА КОЛАБОРАЦИЯ С НОВИ ПАРТНЬОРИ С ПО-ШИРОК СПЕКТЪР ОТ ВЪЗМОЖНОСТИ.


БИЗНЕСЪТ ДА Е КОНКУРЕНТОСПОСОБЕН Е ЕДНО НЕЩО, А ДА ОСТАНЕ ТАКЪВ ЗА  ПО-ДЪЛГО ВРЕМЕ Е СЪВСЕМ ДРУГО НЕЩО

Да се помогне на българските фирми да придобият допълнителни конкурентоспособни атрибути, за да останат в челните позиции на непрестанно увеличаващите се турбулентни пазари в България и Чужбина.


С БАШ ЛИДЕРИТЕ НА БИЗНЕСА ДА ПРАВИМ ЧИСТ ПАЗАРЛЪК, БЕЗ ИЗЛИШНИ И КОМПЛИЦИРАЩИ УСЛОЖНЕНИЯ.

Откакто Иван Мърквичка е нарисувал тази картина през 1885, начините за Търговия изцяло са се променили, но едно най-обикновено нещо си е останало абсолютно същото: Това положително приятелско чувство на най-изчистените и добронамерени отношения между ПРОДАВАЧА и КЛИЕНТА, когато стане дума за пазарлък (търговия или всякакъв вид бизнес). Това изключително бързо заразяващо и позитивно чувство, което винаги е водело до стабилни бизнес взаимоотношения – така позабравената “тайна” на дългосрочния успех в бизнеса.

ФРОНТИНВЕСТ ЕООД